سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

     دروغ گو دشمن خداست، جمله ای است که همه از آن اطلاع داشته و می دانند که دروغ کار بسیار زشتی است. اما دروغ متناسب با موضوع و فردی که آن را بیان می کند شدت و ضعف قباحت آن مشخص می گردد. اگر دروغی از قردی معمولی سر بزند قباحتی دارد و اگر از یک فردی که جزء خواص است و یا لباس روحانیت به تن داشته باشد قباحت آن صد چندان می شود. و اگر توبه و بازگشت از این عمل زشت صورت نگیرد دروغ گویی که جزء خواص است به جهنم نزدیکتر از فرد عامی است. این روزها صحبت از عذر بدتر از گناه خاتمی در تکذیب دست دادن با زنان ایتالیایی است چیزی که قرائن و شواهد متقن نشان از دروغ گویی خاتمی دارد. البته در مکتب لیبرالیسم که خاتمی از مدافعان آن می باشد هدف وسیله را توجیه می کند و یکی از وسایل لازم برای رسیدن به هدف غیر مشروع هم دروغ است. خلاصه که این نه اولین دروغ خاتمی است و نه آخرین آن. او هشت سال به مردم دروغ گفت و در اریکه قدرت باقی ماند که اگر بررسی شود از هزاران مورد تجاوز می کند. شاهکار خاتمی در تناقض گویی است و کمتر صحبت و اقدامی از او را می توان یافت که خالی از شبهه و تناقض باشد.   


 نوشته شده توسط مدیر در سه شنبه 86/4/5 و ساعت 1:32 عصر | نظرات دیگران()

   شکستن حریم احکام اسلامی آن هم توسط یک دارنده لباس روحانی که تا کنون بارها در کلام و عمل تکرار شده آیا پیامدی جز گام برداشتن به سوی جهنم در پی دارد؟ فیلمهای دست دادن خاتمی با چهار دختر و زن ایتالیایی و مصاحبه با خبرنگار نیمه لخت آن هم بدون فاصله، چه معنایی دارد؟ ما تا کنون ندیده ایم خبرنگاران غربی با این وضع افتضاح مصاحبه ای را با مسئولین خود کرده باشند. امیدواریم وی از این عمل و گذشته های خود از ملت عذرخواهی و راه بازگشت به وادی حق و حقیقت را در پیش گیرد. 

     آنچه مسلم است، اعمال و کارهای جهنمی به خصوص از سوی صاحب منصبان، آتش آن دامن تمام جامعه را خواهد گرفت و این حق طبیعی آحاد ملت است تا از اعمال کسانی که هر از چند گاهی باران آتشین بر قلب دینمداران می بارند جلوگیری کنند. 

     هدف از ایجاد دامنه جهنم پرداختن به مسائل کلی در جهت کاهش اعمال جهنمی است، اما جادارد از اعمال جهنمی که آتشش فراگیر می باشد نیز یاد شود تا شاید تأثیری در عامل یا عاملان آن عمل داشته و ما نیز به حسب وظیفه بیزاری خود را از آن عمل اعلام کرده باشیم. 

از اینکه در این زمینه آقای سید محمد خاتمی افتتاح کننده قرار گرفت جای بسی تأسف و تأثر است که یک روحانی سیدی که از تبار علم و تقوی برخاسته، امروز دغدغه دینداران باشد و وجودش به عنوان خطری برای اسلام و ایران تلقی و در برابر، دشمنان اسلام و ایران از او منتفع و به وجودش افتخار و شادمان باشند.  

فیلم دست دادن خاتمی با چهار زن و دختر ایتالیایی                          فیلم مصاحبه با خبرنگار نیمه لخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 نوشته شده توسط مدیر در دوشنبه 86/4/4 و ساعت 11:16 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 25276
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه